دلم میخواد برم ...دور بشم...یه روز کوله بارمو جمع میکنم و
میرم ...به سمت یجای دور و بدون بازگشت...وخوابایی که میبینم به
واقعیت تبدیل میکنم................................
هییییس دلم مرگ میخواد
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:48
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:48
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 18:48